27 Mart 2012 Salı

Bugün okulda bir şizofreni hastası ve bir psikiyatrla söyleşi vardı.

Şizofreni hastası Yasemin Şenyurt, hastalıktan sonra hayata bakış açısının değişip değişmediğiyle ilgili kendisine yöneltilen bir soruya, gördüğü bir rüyayla yanıt verdi.

“Rüyamda beyaz bir at vardı ve kafasını bir ağaca vuruyordu. Kafasını ağaca vurdukça, kafası kanıyor ve acı çekiyordu. Onu kurtarmaya çalışıyordum fakat başarılı olamıyordum. O kafasını vurdukça içim içimi yiyordu. Neden kafasını vurduğunu anlamaya çalışmak için yanına yaklaştım. Kafasını vurduğu ağaca sıkışmış kuşlar vardı ve at kafasını ağaca vurdukça kuşlar gökyüzüne uçuyordu. Meğer bunu, kuşları kurtarmak için yapıyormuş.”

Bakış açısının önemini böyle güzel anlattıktan sonra kendisine hayran olmamak mümkün değildi.

Kendisi 3 tane de kitap yazmış. Ben en kısa zamanda alıp okuyacağım.

Şu da internet sitesiymiş, şimdi buldum. Fotoğraf da çekiyormuş.

Ay maşallah ya, pek de tatlı!

http://www.yaseminsenyurt.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder