1 Temmuz 2009 Çarşamba

forumlara geri mi dönmek?

benim bitane arkadaşım var tuğba diye.kendisiyle geçen sene rhcpfan'da tanışmıştık.çok komik kız.çok iyi kız.istanbul'un altını üstüne getiriyor.deli mi ne?acayip de bi insan böyle,ünv.de okuyo,hiç ders çalışmadan geçiyo dersleri tıkır tıkır.tabi kaldığı da oluyo,orası ayrı da,olsun lan geçiyo sonuçta.

tuğba forumlardan falan çok anlar.adminlik madminlik yapıyo,hiç anlamadığım işler.bi keresinde nasıl oldu anlamadım ama rhcpfan'ın sahibi koskoca forumu üzerime yıkmıştı.al senin olsun lan! dedi.verdi bana şifreleri falan.ben de çaldım çıprtım başka yerlerden.(kadir.iyi çocuktun da maldın la hafiften ha?)neyse.şimdi bu tuğba bi sitede daha aktif.www.rockhit.net.neyse efendim ben bunu uzun süre "rakçit" diye okudum.nasıl oldu bilmiyorum öyle okudum.tuğba uzun zamandır gel diyor.rakçite gel diyor.benim forum fobim oluştu.çünkü atılmıştım rhcp'den.(kadir.iyi çocuk falan değildin.puştun tekiydin.)neyse şimdi ikna etti beni,üye yaptı rakçite.n'apcam hiç bilmiyorum.tırstım biraz.bildiğiniz forum ya,"şu anda ne dinliyorum?" falan gibi başlıklar var.eski günler geldi aklıma.okul bitsin de gidip ne dinlediğimi yazayım diye düşündüğüm olurdu.hatta daha da kötüsü hiç bişey dinlemezken bişey dinliyomuş gibi bile yaptım lan ben.

bu forumlar hakkında uzun uzun yazcam bigün.bildiğim her şeyi açıklicam.ne pis işler dönüyor bi bilseniz.uhuuğ.

-rakçite giremedim.hata verdi.tuğba dedi ki "bugün serverde sorun var."server merver dedi.biliyo bu işi.demiştim ben.

2 yorum:

  1. "bu forumlar hakkında uzun uzun yazcam bigün.bildiğim her şeyi açıklicam.ne pis işler dönüyor bi bilseniz.uhuuğ."

    YanıtlaSil