26 Aralık 2009 Cumartesi

bazen böyle oluyor bana.

naber?
günler çok sıradan geçiyo.
bilirsiniz işte.
hiç mor yağmayan yağmurlar ve amuda kalkarak yürümeyen insanlar falan.

bazen böyle oturuyorum ben. diyorum ki "acaba şuan tipim nasıl?dur bi aynaya bakayım geleyim."
sonra bakıyorum. baktığıma pişman oluyorum. diyorum ki demek ki normal yaşantımda tipim böyle. otobüste falan. değişik. ne biliyim.

haftaya 2010'a gircez mesela bi de o var. geçen sene bugünlerde diyodum ki "2009 BENİM YILIM OLCAK HİSSSSEDEBİLİYORUM LAAN." ama hiç de öyle olmadı.bu sefer bişey demeyeyim de bakalım. bence tanrının "2009'da Planlarına Gülünecek Kişiler Listesi"nde ilk beşin içindeydim.

kavak yelleri dizisinin 31 mayıs 2007'de başladığını biliyor olmam hayatta bana ne katacak çok merak ediyorum. bazen bazı şeyleri tarihleriyle hatırlıyorum işte ben. az önce de baktım yanlış mı hatırlıyorum diye. gogıla "31 aralık 2007 kavak yelleri" yazdım. doğruymuş lan. ulan ne boş bi insanım!

neyse gideyim de oturma odasında oturayım. sonuçta orası, yani, oturma odası işte. sizce de oturmak gerekmez mi?
Esen Kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder