6 Aralık 2009 Pazar

ergençin başına gelir.

ergenlik 3'e ayrlır.
1-yeni ergen
en fenası budur. 16 yaş sendromu yeni ergenliğin sonlarına denk gelir ve çok korkunçtur. allahım gerçekten çok korkunçtur! bu dönemde yapılan şeylerden 1-2 sene sonra utanılarak bahsedilir. saç kesimi olsun, yazılan melankolik yazılar olsun,giyim tarzları olsun, efendime söyliyim dinlenen müzikler olsun. mesela ben 15 yaşımdayken çilekeş konserine gidip aklımı çıldırmıştım. en önden izleyip "ALİİİİĞ. ALİİİİĞĞĞĞĞ. ALİİİĞĞĞ!" diye haykırmıştım. çok utanıyorum lan. elimden hiç birşey gelmiyor ve hiç bir çarem yok. karanlık bu sokaklarda sesimi duyan Y.O.K. ayrıca size bişey diyim mi? sevmek yetmiyor.

2-orta ergen
orta ergen iyidir. artık hafiften oturmaya başlamışsındır. bu da 17-18 yaş kısmısıdır ki şuan orta ergenim ben. REŞİTİM DE AYIPTIR DEMESİ. bu dönemde genellikle dünyayı değiştirme hayalleri kurulur. sonra tabi ki dünyayı dolaşma hayalleri. sonra lise bitmiştir ve "ah şu liseliler"li cümleler birbirini izler sanki 10 sene önce mezun olunmuşçasına. dinlenilen müzikler eğer şanslıysanız harikalaşır. okuduğunuz kitaplar w.c. andrews'in çatı serisinden chuck palahniuklara, charles bukowskilere döner,şanslıysanız. kıyafetlerde seçilen renkler kırmızı-siyah'tan pembeye turuncuya sarıya döner ki bu da şanslıysanız olur. 25 yaşında emo yok mu ? VAR LAN. ÇOK HASSASIM BU KONUDA. KENDİMİKESİCEM! kesicem. kendimi.

3-son ergen
bu kısmı tam bilemiyorum. ergenlik 23 yaşına kadar devam eden çılgın bir süreç ya, bu da son 2 seneyi falan kapsıyor heralde. bu kısmı 5 sene sonra yazarım. hatırlatın 5 sene sonra.

bu yazıyı da niye yazdım bilmiyorum.
çok sıkılıyorum ben.
gogıla ergen yazıp görsellerde arattım. belki ergen fotoğrafı bulurum diye. ne biliyim mesela yatağında ağlayan bir kız falan. anladım ki en büyük ergen gülben ergenmiş.

3 yorum:

  1. annem hamileyken böyle bir poz verseydi, benim ergenliğim 1'e ayrılırdı.
    direkt.
    ergen pskolojisiyle.
    doğardım heralde.

    şunlar da ilginizi çekebeilir: 1'E AYRILMAK.

    YanıtlaSil
  2. kıskıskıs charles bukowski :)

    YanıtlaSil
  3. ısaısaka charles bukowski :)

    YanıtlaSil