4 Aralık 2009 Cuma

uuğ saat kaç olmuş böyle.

saat 00:22 ve ben burdayım.
oha lan. uzun zamandır ilk defa böyle. böyle yani. değişik. ne biliyim.
hey gidi hey.
biz eskiden, sabahlara kadar. böyle. bi saniye göz yaşlarımı koyma kabımı alıp geliyorum. ha işte ne diyodum. eskiden öyleydik biz. sabahlara kadar.
eskiden dediğim 3 ay evvel. işte hayat.
günler mal geçiyo.
sıkıcı yani. mal sıkıcı demekmiş. öyleymiş.

dersanedeki cevap5 kızın son bombalarından bahsedeyim sizlere.
1)kendisinden 07 uç istedik ve "veremem etütüm var." cevabını aldık.
2)çantasından kap kacak çıkartıp kısır ve türevlerinden yedi. limon falan sıkarak. sonra parmaklarını yaladı. kimselere ikram etmedi. parmaklarından. hayvan.
3)"yorgunluktan ölcem" demem üzerine "keşkeeeeğğ" dedi.
ben bu canlıyla hergün 6 saat birlikteyim.
KENDİMİKESİCEMLAN!

kendimi kesicem yazıyo lan orda. siz gençler çok terbiyesizsiniz. ama şöyle de bişey var; terbiyesizseniz, terbiye sizsiniz. unutmayın.

2 yorum:

  1. 1 metreden fazla yaklaşma bence o varlığa. fena.

    YanıtlaSil
  2. onun sırasıyla benim sıram arasında 1m'den az mesafe var. hayat bazen böyle şeyler yapıyor. şerefsiz.

    YanıtlaSil