22 Eylül 2009 Salı

ayfer, gülo ve ramazan'sız bir yolculuk düşünemiyorum.


saat 06:47
odamdayım. yani evet, maraştan döndük. ablamla ben. annemler cuma ya da cumartesi gelcek.
yol fenaydı. 9 saat düşünün ki. 9 saat!

en arkanın bir önüne, 39-40 numaralara oturduk, cam kenarını kaptım. sonra müzik dinledim ben. ablam halkı dinledi. sonra saat dokuzu yirmi geçe gibi ablam dizime yatıp uyumaya çalıştı, sanki normalde dokuz buçukta uyuyormuş gibi. sonra muhabbet ettik, güldük felan. sonra onlar geldi. onları yolun bilmem neresinden aldık. sonradan isimlerinin ayfer, gülo ve ramazan olduğunu öğrendiğim bu kişiler 9 saat boyunca cips yiyip dedikodu yaptılar. geldiklerinde gülo ve ramazan birlikte bizim önümüze oturdular. galiba sevgili veya nişanlı gibi bişeydiler. ayfer bizim arkamızdaydı. gülo ramazan'a iş atıp durdu. arada bir de ayfer'i yokladı. gülo ayfer'i yoklarken ablam ve beni de dikizledi. gülo ayfer'i ramazan yüzünden arka planda bıraktığından, çektiği vicdan azabı denemiycek küçük dürtüyü bastırmak için ayfer'e "cips yesene. kek yesene ayfer. ayfer uyudun mu." falan diyip durdu. sonra en arkada boş yer oluştu ve gülo ve ramazan da ayfer'in yanına oturdular. ramazan bacaklarını gülo'ya uzattı, cips yiyerek yola devam ettiler.

ablam hiç uyuyamadı. bi ara leptap ile lose your marbles denilen çılgın oyunu oynadık. bu sırada otobüsün ekranında eski bir türk filmi oynuyordu. sesler anlaşılmıyordu, görüntü anlaşılmıyordu, kimse izlemiyordu. ablam ayfer'e "pardon izlemiyorsanız hoparlörü kapatır mısınız?" dediğinde ayfer'den gelen cevap "yo izliyom" oldu.

saatler geçerken ben bi ara uyuya kaldım. sonra ablam yine dizime yattı. birden bacaklarımı hissetmediğimi farkettim. gözümü açtığımda gördüm ki ablam gerçekten dizime yatmış. baya böyle, yatmış.

bi ara ayfer, ramazan ve gülo'nun sesleri kesildi. ben yine uyudum. uyandığımda saat beşi geçiyordu. farkettim ki ayfer, ramazan ve gülo yine cips yiyorlar.

sonra hava aydınlanmaya başladı. otobüs aşti'ye girdi. indik falan. çok çılgınsal taksi kuyruğu vardı. sonra biz çakallık yapıp diğer taraftan bindik.

evimi seviyorum lan.
bi de bu gece için ablamla çılgın planlarımız var. şuna da mesaj attım da uyudu mu nolduysa.

yazık şunun da dersanesi var bugün. bir iki saat sonra kalkıp derse gircek. sonra benimki de açılınca adnan ötüken yollarını aşındırırz felan. hayırlısı.

ben yatçam lan. hadi bay.
o değil 9 saat. insaf.
muavin de uyuya kaldı.
hangi şirket olduğunu da söyliyim de binmeyin.
METRO. MUAVİNLERİ UYUYA KALIYO. AYRICA PAPYON TAKIYOLAR. ÇOK FENA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder