3 Eylül 2009 Perşembe

blog okurken gözlerini kullananlar buraya...

feysbukta açılan gruplar son zamanlarda kendilerini kaybetti.
sürekli bir ortak nokta arayışına girildi lan.
ilk başlarda "ayaklarını kapıya dayayıp tırmanan çocuk", "bilgisayarı ayak parmağıyla açanlar" falan gibi şeyler vardı, hoş karşılayabiliyoduk.
şimdi;
"msn'de bişey yazıp geri silenlere uyuz olanlar ve ne yazdığını merak edenler", "artık msn de sarmıyor diyenler" falan gibi saçma salak gruplar türedi. yani, bunun için grup açmaya ne gerek var ki lan. ha? ne gerek var?

-abi bi kızla tanıştım, çok ortak noktamız var. mesela o da msnde bişey yazıp silenlere uyuz oluyor. uyuz olmakla kalmıyor bir de ne yazıldığını merak ediyooooor!!!

falan.

bu arada yeni grubuma beklerim;
"sabah kalkınca odadan çıkmak için odanın kapısını kullananlar ve bunu yapmak için başka çaresi olmayanlar..."



saatler sonra;
oha çok pis bişey daha buldum!
"grup açma olayında iyice psikopatlığa doğru gidiyoruz diyenler..."
çıldıııııııııııaaaaaaaar!

2 yorum:

  1. "Feysbukta grup ismi paylaşıp üye olmayanlar buraya", "içi kan ağlayıpta mutlu görünenler" "bir zamanlar bende bir öküz sevmiştim diyenler" "çocukken yumiyum yiyenler" "msnde konuşçak kişi bulamayanlar"

    Birde şey var mesela, ben dosttum dediğim insanın kardeşiyim gibi bir grup var. Baya üyesi var. İnsan düşününce bütün bunlardan dost oluyorsa biz niye kazık yiyoruz. Çok dertliyim, çoook.

    YanıtlaSil
  2. milyonlarca blog izliyor olmalısın. hangi blogu açsam, izleyicilerde senin fotoğrafın.
    ya da tesadüf oldu, benim açtıklarım senin izlediklerindi filan.

    bir de bu gruplara karşı olmak da popüler kültür oldu ha. her şey popüler külür lan. kafayı yicem.

    bu kadar. filan.

    YanıtlaSil