18 Eylül 2009 Cuma

kendime bayram hediyesi.

NABER GENŞLER?!

bayramda selam çakarım demiştim ama, durunamadım. zaten sanmayın ki 2 haftadır bilgisayara dokunmadım. yoköylebişey. çevrimdışı çakallıkları yaptım, yakalandım falan. sonra dedim ne gerek var gizliden gizliden işler çevirmeye. işte böyle.

bayram bitene kadar buralardayım. çohiyiya.
maraşa geldim işte. 8 saat yol, çılgın işler bunlar. babam eskiden saat başı mola verirdi, artık vınlayıp geliyor. adam gençleşiyor. adam hızlı ve öfkeli.

dün merveveosman'la buluştuk. klip çektik, evet klip çektik, ne var, n'oldu ki? çok da güzel bi klipti yani.avanaholdyorheeğeend!

günler böyle geçiyor işte.
2 hafta boyunca hayatın anlamını düşündüm. bulamadım. madem öyle dexter izliyim dedim. 3 gündür izliyorum,3. sezondayım, çoksüperdizilan.

neyse işte böyle.

1 yorum: