1 Eylül 2009 Salı

bir ergenin günlüğü;

"gerizekalı aptal salak dallama moron android beyinli mallar! kim olcak? annemle babam! yarın coğrafya sınavım var. kendimi ayarlamışım şu kadar uyyum kalkıyım şu kadar çalışıyım. amaan sen misin uyuyan. defolun gidin be! siktirin gidin! şimdi de gel ders çalış hangi hevesle çalışcaksam. nefret ediyorum ikisinden de ya öff. ikisi de birbirinden irenç. girdim odama kitledim kapımı.2 şişe su aldım 2 probis aldım bi de kaat helva varmış onu aldım. ders çalışçam. o geri kafalılar ne bok yediimi düşünürse düşünsün. çokta götümdeydiniz. 2siylede konuşmicam. artık böyle. bu kapı kitlencek. ister ders çalışırım ister uyurum ister müzik dinlerim istediim herşeyi yaparım. ama tabi eminim ki öküz babam aç kapıyı aç aç aç diye yırtıncak. açmak zorunda kalcam. beyinsiz insanlar. küçük insanlarsınız siz. çok iyi anne baba sanıosunuz kendinizi hıı ne demessin. beyinsiz cahil yaratıklar. daha bana nasıl yaklaşmanız gerektiğini anlayamıosunuz ben napıyım? saat 5buçuk. bunlar en geç 12'de daalır.o zaman çıkarım. banyo falan yaparım yatarım. o zamana kadar da ders çalışırım şunları yerim müzik dinlerim odamı karıştırırım. ses çıkarmamam lazım. sadece coorafya çalışırken sesli olcak. o da az olcak. koltuuma gidecem ve az sesle çalışçam. oh kendi odam var iiki. burası göt delii kadar ama her cmsi benim.içindeki herşey de bana ait. rahatladım oh. az önce saçımı başımı yoluodum yüzümü yırtıodum sinirden. bu sınavdan düşük alıyım hele bi bak o zaman ben kimi suçluyorum. geriler.

4 saat sonra.
çişim geldi-mozaik pasta istiyorum-mısır patlatmak istiorum.
hırsım geçtiğine göre kapımı açıp yavaşça çıkıp mısır patlatıp odama gelip devam edebilirim.
holeey."

ne alakası var canım, tabii ki benim günlüğümden alıntı değil. işim olmaz. hığhı, evet.

5 yorum:

  1. e bu benim günlüğüm.
    mesela. ıy.

    YanıtlaSil
  2. itiraf ettin demek. hani gizli tutcaktık?

    YanıtlaSil
  3. üstüme gelme yoksa kendimi yine odama kilitlerim!

    YanıtlaSil
  4. bu bir genelleme mi?
    çünkü ben ergenken tüm harfleri falan yazıyordum. virgül, nokta vs hepsini doğru kullanıyordum.
    kendimi garip hissettim.

    YanıtlaSil
  5. senin gibi ergene can kurban o zaman.

    YanıtlaSil