26 Mart 2009 Perşembe

:)


 ağlıyordu.çok sevinmiştim bu duruma.1 yıldır bu anı bekliyordum.ağlıyor,özür diliyor,anlaşılmayan şeyler söylüyor,yine her zamanki gibi konuşamıyordu.sonra sarıldı bana.hıçkırıklara boğuldu,hıçkırıklarında boğuldum.
 *halat.
 hiçbir şey söyleyemedim.konuşamadığımdan değil,konuşursam ağlayacağımdan.dünyanın en klişe sahnelerini seçme kurumu dünyanın en klişe sahnelerini seçmeye kalksa bu sahne ilk 5'e rahat girerdi.aptal çocuk.salya sümük ağlarken hayatının dışarıdan bakıldığında güzel göründüğünü ama halen iç huzuru bulamadığını falan anlatıyordu,burnundan akıp ağzına doğru yol alan ve ağzında baloncuklara sebep olan sümük seslerinin (sümüğün de sesi mi olur lan?-olur tabi)arasından seçebildiğim kadarıyla.
 *maket bıçağı.
 bu sahneyi yaşamaktan umudu kestiğim için söyleyeceklerime uzun zamandır çalışmıyordum.zaten çalışsam da,ne zaman,hayatımın hangi anında planladıklarımı söyleyebilmiştim ki?ya da bunu yapabilen olmuş mu ki?yok öyle b'işey.e ben boşuna demiyorum 'stratejin olmasın' diye.
 bir süre sonra ağlamayı kesti,yüzüme baktı.yeşil sümükleriyle göz göze geldim ben de.bence bana yaptığı en büyük kötülük sümükleriyle aramızda bağ kurmaya çalışmasıydı.
+lan o kadar sanatçı oldun,ünlü oldun,hala sümüklüsün.azıcık adam ol be!
-sgdfhjkshdfj
+?
-seni çok özledim bilge'm.
 iyelik eki kullanması karşısında,evet,kabul etmeliyim ki yumuşadım ama belli etmemeye çalıştım."acaba kalkan götüm yüzünden bi kaç cm yükseldim mi lan?" diye aklımdan geçirirken aptal çocuk çantasından bir şey çıkardı.ahşap,küçük bir defterdi bu."hassktr" dedim.içimden.
-bak,hala saklıyorum,her gece okuyorum.
+hıı,evet,çok güzel,ben de senin amelesonik çam kozalaklı hediyeni saklıyorum.
-hehe,niye öyle dedin ki?
+sence?
-hjkdlfkhfgh
+?
 *tüfek.
 aptal insanlarla iletişim kuramadığımın farkına yavaştan varırken aptal çocuk yeniden ağlamaya başladı.bu durum karşısında okşanması,hatta yalanması gereken gururumda en ufak bi kıpırdanma olmayışına şaşırdım.hislerimi şöyle bi yokladım.sıkıldığımı,eve gidip sabaha kadar kaç tane donnie darko izleyebileceğimi deneyesim geldiğini farkettim.
 *balta.
 birden aptal çocuk kendini yere attı,çırpınmaya başladı."çüşşş"dedim.kanlar içinde bağırıyordu çocuk.halatla bağlı olduğu sandalyede,kalbinde tüfeğin açtığı bir delik,bileklerinde maket bıçakları ve burnundaki sümüklerle deli gibi bağırıyordu.güldüm.elimdeki baltayı kafasına indirdim.sustu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder