23 Mart 2009 Pazartesi

şizofrenik avurtgan.

Hey Jude!Uyudu herkes,gel hadi.Şş fazla ses yapma.N'aptın bugün?anlatsana!
"john'la meyve yedik,sonra janis geldi ona da verdik.Bi ara fırtına koptu gibi oldu ama sonra geçti."
Hey jude,çok şanslısın,çok itsin lan!
"sonra hillel geldi,saklanbaç oynadık ehhehe"
Hillel?
"Hillel,hillel slovak canım işte."
oha!!!jude,kıskanıyorum olm seni.bigün ben de gelicem oraya ama,beni de aranıza alcaksınız ha haberin ola.vurucaz kırbacı hatta hhehhehhe.dur lan!karıştırma oraları,o çekmecedeki cdleri yeni düzenledim.
"şu yeşil zarfın içinde ne var?"
höe?hee onun içinde de bi cd var.slayt gibi,inanılmaz sikindirik bişey,ama 10 yıl sonra çok değerli olcak,aklında bulunsun.yoksa saklamazdım bile ki (:
"ne slaytı?"
ilk sevgiliden ilk doğum günü hediyesi işte.IQ seviyesi 0'a dayanmış bi canlının el emeği göz nuru:)anılara saygımdan,bakma sen
jude la,geldiğin yeri anlatsana,pek bi hoş oluyoreynibıl
"peki.geldiğim yer bilge senin hayalindeki herşeyin on milyon katının olduğu biyer.sanma ki öyle tropik meyveler,gül bahçeleri falan...herkesin hayalindeki nasılsa,herkese öyle görünüyor.onun için ergenlik çağındaki genç erkek arkadaşlarından pek bi tiksiniyorum haberin ola ha.o neydi adları,heh onlar,hhehhehe,çok,çok komik oluyöööor:Dneyse ne diyodum bilge heh geldiğim yer rengarenk.senin en sevdiklerinden.pembeli turunculu sarılı morlu.elma şekeri ormanı var.isteyen girip istediği kadar yiyor ve genelde bitirebilen olmuyor:)senin de dediğin gibi elma şekeri yerken gerçekten herkes daha bir eşit oluyor:)sonra pamuk şekeri fabrikası var.burdaki şekerleri pamuk tarlasında çalışan pamuk prensesler yapıyor."
prenses,tarlada mı çalışıyor jude?skkkktrr llaan!ahhahaha!
"geldiğim yerde herkes eşit bilge.ayrıca hiç kural yok.kimse kimseye karışmıyor.insanların en tehlikelisinin hayvan olduğunu düşününce anarşinin hayal olduğunu söylemiştin bana ama orda öyle değil.insanlar kontrol daniskası.anarşi,hayal olmaktan çıkıyor,hoş senin bilinçaltının dıdısının dıdısı orası ama,yine de her şey çok gerçek.neyse sonra mesela her şeyin rengi görmek istediğin renk.yeşil bulut istersen bulutlar yeşil oluveriyor,mor çimen istediğinde çimenler mor.doğadan sıkıldığında şehir,şehirden sıkıldığında okyanus...ve sürekli duymak istediklerini duyuyorsun.ister en sevdiğin şarkıyı istersen birinin sesini.orda insanlar hayallerini gerçekleştirebiliyorlar.mesela geçen hafta 50 yaşındaki sıradan bi kadın astronot oldu,aya ayak bastı ve halen de orda.haftaya limonlarını da yanına getirticek,hazırlık yapıyor.işin ilginç yanı;hayali astoronot olmak değil,ayda limon bahçesi kurmakmış.hehehe."
oha lan ne güzel!ben ne zaman gelcem aceba.her gece gel artık taam mı jude?sana hayallerimi falan anlatyım.hergün değişiyolar,durduramıyorum.her şey o kadar karmaşıklaştı ve o kadar kontrolümden çıktı ki jude.gecenin sessizliğinden de inceden hoşlanmaya başladım.hani rüyanda suyun içinde nefes alabilirsin ya,onun gibi.'sessiz ama çığlık var gibi.'kafamda milyonlarca düşünce fır dönüyor.içimdeki bilgeler hep bi ağızdan bağırışıyolar,dışarı birinin sesi bile çıkmıyor.kdlmdv.amaağan sokim lan böyle işe.jude,hiç aşık oldun mu he?
"ben senin bilinçaltından fırladım bilge,sen,aşka inanmazsın ki,nerden çıktı şimdi?"
inanmıyorum lan tabi,ya nolacağıdı?ama hani insan merak ediyor.hem aşk olmasaydı the beatles olur muydu diye de sormuyor değilim kendime.demek ki var gibi sanki gibi he?
"bilmem olabilir de olmayabilir de.aşk böyle,ne biliyim demek ki herkes hissedemiyor.hay amuokim ben ne bilim lan!?"
tamam be,hemen de bi asabiyet,bilmem ne bişeyler.
"ee sen naptın bugün?"
ben mi?hehehe hiiç:)her zamanki şeyler.günlerden pazardı.geç kalktığım için kahvaltı çoktaan yapılmış,bana hiç bişey kalmamış,sanki geç kalktığım için inceden cezalandırılıyormuşum hissi uyandırmaca oynuyolardı annemler.babam evdeydi (pehhh),hava kapalıydı.ablam geldi uyudu,annemler dışarı çıktı.tv'de hiç bişey yoktu.ders çalışmadım,yemek yemeye üşendim,hayatın anlamını düşündüm bulamadım.akşam oldu,ablamı uyandırdım.internete girdim,1-2 kişiyle konuştum.sıkıldım.insanlar bazen -benden aptal olmasınlar- fazlaca aptal geliyolar bana.tekrar tv izledim,annemler geldi,kahve içtim,odamdayım işte.ha bir de yarın okul olduğu için bunalıma girdim.nasıl?eğlenmişim di mi?
"ehhehehe çook!:D"seneye bugünü düşleme" kurgunu devam ettir,fazlaca hoşuma gitti"
jude,hani herkes değişiyo falan diyip duruyorum ya acaba herkes aynı da bi ben mi değişiyorum ki he?
"değişen hayattır,kişi değil bilge."
vvaaaay,peki öyle olsun :D
"konsere yetişmem lazım,janis'e söz verdim.gitmem gerek.yarın gece yine gelirim.fazla düşünce yardırma,fırtınanın sebebi sensin,hayvanlık yapma tamam mı?fatma kekliğe de selam çak hahhhahehehe"
siktir git jude.hade yörü ! selam çak herkese.
"ha bilge,saati 11:11,12:12,01:01 gibi yakaladığında biri seni düşünüyor diye bişey yok hehhehehe"
biliyorum jude,hadi sie
"ok kib by o zaman :D"
la get!
------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder