24 Mart 2009 Salı

108


ve sessizliği deldi kurşun
her tarafa kan sıçradı,organ parçaları uçuştu
kan kokusu hiç bu kadar gerçek olmamıştı
devasa avizeye ateş edildi,avize tam ortaya düştü
"GÜMM!"
kafaları ezildi gençlerin
çığlıklar,ağlaşmalar...
bense sadece gülüyorum tüm bunlar olurken
dedikleri kadar varmış,harbiden ben herşeye gülüyormuşum
kapılar kapalı,pencereler tutulmuş onlar tarafından
ve,
kargaşa,
en sevdiğimden.
benim tepemde de devasa avize var
düşüyor,hiç heyecanlanmadan kenara çekiliyorum
10 dk önce arkamda öksürüp duran gencin sesi kesiliyor
kan
kıpkırmızı
kan
sıcacık
kan
çığlıklardan rahatsız oluyorum
kulaklıklarım yardımıma koşuyor
ve herşeyin üstesinden gelen
red hot chili peppers oluyor
sir psycho sexy eşliğinde terör izliyorum
hayatım hiç bu kadar neşeli olmamıştı
hiç bu kadar güzel kokmamıştı
ve kırmızı hiç bu kadar güzel görünmemişti gözüme
red-hot
bu,biber değil
kan!
hepsi birbirinin kopyası olan,hayalleri bile aynı olan aptal gençler yerde uzanırken,kanları da birleşiyor
dünyanın en güzel görüntüsü
bunu niye daha önce yapmadım acaba?
-aptal öss genci yok etme örgütü-nü kurmam sadece 5sn'mi aldı
ve sessizliği deldi kurşun
kurşun dediysek;
...
+pardon,07 ucunuz var mı?
-evet,buyrun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder