16 Ekim 2009 Cuma

adam rahmi.

bizim sınıfta rahmi diye bi adam var.
çok garip biri.
bütün cümleleri tersten söyleyebiliyo. latin alfabesi olması koşuluylaymış ama öyle dedi.
'çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız?'ı bile tersten söyledi lan.
şaşırdım kaldım.
demek rahmi de benim gibi üstün zekalı.
sınıfta anlaşabildiğim tek kişi rahmi'ydi zaten...burdan anlamalıydım.
bi de meral. (okuyo da burayı.yoksa zeki değil.falan.ehe.hjfrktgl.ay.meral bana küpe aldı.sonra ben çok sevindim sarıldım.yanlışlıkla ağzını ve burnunu kapatmışım.sonra meral nefes alamamış o sırada. sonra şey oldu ya. MERAL. AFFET. SENİ ÇOK ÖZLEYECEĞİM... allahgorusungız.)

işte sonra ben de "ey edip adan'da pide ye" cümlesini tersten söyledim. şeklimi koydum.
en az 'çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdan mısınız?' kadar iddialı bir cümle değil mi allağiçin ha?


3 yorum:

  1. başlığı okuyunca dedim adam rahmi mi?''o nasıl oluyor lan rahim sadece kadınlara özgü şey dur hele bi okıyım düşünürüz sonra'' dedim ve okudum huzura erdim.

    YanıtlaSil
  2. dhfckglvbh
    ilahi şurup şehri yahu.

    merve.
    hala ana rahmi diyemedim lan.
    kalbim kırık.

    YanıtlaSil