14 Ekim 2009 Çarşamba

şuna bi tıkla allasen.

ADAM MISIN LAAAN!

3 yorum:

  1. senanadoluünidemisinboğaziçindemiüniyegidiyosandershanenalakaANLAMADIMLAN.
    bde şey.
    360 puan lan.
    ALLAHSIZ.
    NASI ÖNÜNE GELENİ ALIYOLAR.
    360 LAN !

    YanıtlaSil
  2. ben dersaneye gidiyorum lan.
    bugün anadolu ünv.li oldum ama mesela.
    açık öğretim öğrencisiyim açık konuşmak gerekirse.
    açık ve net durum bu.
    iki üniversite mezunu olayım dedim.kenarda bi de açık diplomam bulunsun dedim.arada açıp bakarım dedim.içim açılır dedim.
    falan.

    YanıtlaSil
  3. Boğaziçi'nde okuyan ama yine de ":)))))))" diye gülen insandan hayır gelmez zaten. Delirmiş o. Kendi hainde oynasın.
    Ayyy! Laf attım!
    Haberi olmadı.
    Napıyorum olum ben sabah sabah.


    Boğaziçi ne ya. Sikim sikim okullar yapıyolar anasını satıyım.
    ama okuyan arkadaşlarım var pek mennun. Aşk-ı Mennuuu.

    YanıtlaSil