17 Ekim 2009 Cumartesi

kaderin cilvesi canımı fena yaktı gençler.

bugün başıma bir insanın başına gelebilecek en kötü şeyler listesinde ilk 10'a rahat girebilecek olan bişey geldi.
reyyan'la bir kafede oturuyorduk. sıcak çikolata söyledik.
sonra sıcak çikolatalarımız geldi.
toz halindeki çikolatayı kaşık yardımıyla kaynar suya bulamaya çalıştık falan.
toz çikolata eridi.
sonra içmek üzere kupayı ağzıma götürürken bir topak çikolatayla karşılaştım.böyle ağzıma değdi ama içmemiştim. dedim şunu bir eziyim kaşıkla. sonra bir de ne göreyim.--burdan sonra yaşadıklarım saniyenin katrilyonda biri kadar bir anda oldu-- topak çikolatanın antenleri var ve hareket ediyor. "allalla bu nasıl bi çikolata böyle?" sorunsalına girdim.sonra; lan.LAN.lan.LAN.lan.LAN.lan.LAN.lan.!!!!!!!!
sonra masadan kalktım.
koşmaya başladım.
reyyan "noldu laağ?" diye bağırdı.
sonra kupama baktı. "ooğvvvşşşşşşşitttt" dedi.
tekrar yerime döndüm. "gerçek mi lan o?" dedim. o an bunun beynimin bana yaptığı bir oyun olması ihtimaliyle yaşıyordum. sonra garson nesneyi incelemeye başladı. "yukardan mı düştü, içinden mi çıktı?" dedi. gerçekten de gerçekmiş...
sonra işte madem öyle biz gidelim diye düşündük.
dedik ki hesabı da almazlar heralde...
sonra "hesabı alabilir miyiz?" dedik.
hesap geldi. bildiğin geldi hesap.
ödedik işte.
sonra garson dedi ki "kusura bakmayın. bugün bunu yaşayan 2. kişisiniz. yarım saat önce de birinin çayından sinek çıktı.ehe." dedi.
DUYDUKLARIM KARŞISINDA ADETA ŞOKE OLDUM.
sonra koşarak uzaklaştık.
mekanın adını veriyorum angara halkı.
hazır mısın angara halkı?
bu üzücü olayı yaşadığım yer
evet
orası
kocatepe'nin en sevilen kafelerinden biri olan
yazları efil efil esen
müzikleriyle içinizi yumuşatan
bahçesindeki rengarenk sandalyeleriyle sizi gülümseten o yer
evet
orası
TENEDOS'tu...

3 yorum:

  1. anaaa...
    nasıl lan??
    yıkıldım..
    damn it.
    işte bu kötü oldu.
    :S

    YanıtlaSil
  2. ilk başta böcek, sonra da böceğin tenedosda olması tabiğğki kötü olan.

    YanıtlaSil