26 Ekim 2009 Pazartesi

ergensem ergenliğimi biliyim bence.

n'aber?
domuz gribi falan hikaye, tatil şahane diye düşünüyordum ki, bizim dersanenin tatil olmadığını öğrendim, kalbim kırıldı.

günler "mal" gibi geçip gidiyor.
dersler felan.
okulsuz hayat çok süper bişey.
lise çok üzücü bir kurumdu zira.

sonra başkaa...
kasım ayına geldik ama hava süper. bu durumdan da sıkıldım. o kadar atkıbereeldiven aldım BUNUN İÇİN MİYDİ HA? of. çok bencilim.

bugün sınav vardı ve yine burnum akmaya başladı. yani olur şey değil! sonra 3-4 kere tuvalete gittim, sümkürmeye evet. aynaya bakıp "akmıycaksın. AKMIYCAKSIN! SANA EMREDİYORUM AKMIYCAKSIN!" falan dedim. en sonunda tuvalet kağıdı rulosunu çıkardım, yanıma aldım. çok güven verici bir eylemdi bu. akmaya devam etti. sınav bittiğinde durdu sağolsun.

oje bence çok güzel bişey.

sena bana kamera açtı şuan. EHE.ihi.

gidiyorum ben.
görüşürüz.
zaten meşrubatımdan haşere çıktığı günden beri çok fenayım.
zaten dersanem tatil edilmedi.
zaten karnım ağrıyo.
zaten ders çalışmak çok salakça.
zaten mecbur olmak yeterince sinir bozucu.
zaten bi H1N1'imiz eksikti.
zaten hayat zor.
zaten babam kıl.
zaten annem de kıl.
zaten ergenlik 23 yaşına kadar devam eden çılgın bir süreç.
ÜSTÜME GELMEYİN!
KİMSE BENİ ANLAMIYO! OF!
falan.
ne?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder