6 Mayıs 2009 Çarşamba

ağlamaklı oldum yeminlen.

formali genç görünce bi garibime gidiyor.okul formasıyla okul dışında gezmek ilginç bi eylemmiş meğersem.ama biz okul formasıyla okul dışında fink atarken bütün gün formalı insanlarla muhattap olduğumuz için garip gelmiyordu.şimdiyse şöyle bi bakıyorum gömlekli falan geziyorlar.
ıı yani bence şey
ben formamı özledim.

o zaman tüm özleyenlere geliyoor...


pötikare etek,baklava çorap
altında bir takım bordo papuçlar
yüzünde bir buruk kış güneşi var
allah'ım bu kızı nerede bulsaam!?

2 yorum:

  1. bana yaratık gibi geliyolar artık ya.
    olm liseli geçio lan bak bak falan diyorum. discrimination against liseliler.

    YanıtlaSil
  2. liseli sevgililer de çok komik.
    okulu asıp yiyişmeye gidiyorlar.amaçsız mücadele değildir de nedir?hehehahjkafndm

    YanıtlaSil