7 Mayıs 2009 Perşembe

tanrı bana "sana bişey göstercem ama önce su kartına su yükletmelisin" dedi.

dersaneden çıktım.güvenparka doğru yardırırken su kartına su yükletmem gerektiğini hatırladım birden.yarın yükletemez miydim?hayır.hızlı adımlarla gittim,yüklettim.sırada bir kadın;dar kotlu,uzun çizmeli -evet kotu çizmenin içindeydi çünkü kot dardı ve çizme uzundu- en ön sırada bişeyler konuşuyordu ve gerçek bir aptal gibi davranıyordu.neyse,oradan çıktım.durağa gittim ve süpersoniksel genci bir kızla gördüm.sonra otobüs geldi,aynı otobüse bindik.
otobüsten indim.
arkasından el salladım.
zekice kurgulanmış gibi görünen ama üzerinde biraz düşününce bi bok ifade etmeyen sikindirik aşk hikayem de böylece son buldu.

otobüsten inince tanrı "beğendin mi?" dedi.
ben de "sen yok musun seeen,hınzır seni" dedim.eve geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder