27 Mayıs 2009 Çarşamba

jezgi bişey de şunlara yyeaa!

aile katli yasası çıksa?
eve geldim.annem,ablam ve içerisinde ablamla özge'nin fotoğrafının olduğu çerçeve,ablamın yatağında yatıyorlardı.bir yandan da muhabbet.muhabbet muhabbeti açtı,annem "öss'den düşük alırsan n'olcak?" sorusunu yöneltti.ben de arkeoloji okurum dedim.annem ve ablam "arkeoloji okuyup napcan bidaha gir daha iyi" dediler.sanki ben bir odtü uluslar arası ilişkiler mezunu olsam, ordan mezun olunca ne bok yapıldığını da bilmiyorum da,işte sanki mezun olunca oturup iş bulup masa başında ciddi ciddi ortamlarda çalışcam.benim başka planlarım var.ben sanatçı olcam lan!ben dünyayı dolaşçam!ha iktisat okumuşum ha arkeoloji ha bilmem ne.sinirliyim.dalarım.
ayrıca sevgili jezgi de arkeoloji okuyor.mutlu mu?allaaama mutlu!benim için önemli olan budur arkadaş.çare bol.ölcem mi sanki?ölcem mi?ölmek.deme.bana.üzülüyorum.
çok yorgununm.
çok sıkıldım.
çok başım ağrıyor.
bitsin yaaa daha bir sürü film izlemem lazım.
uhuuuğ yaz güzel olcak!
o kadar çok film izleyip o kadar çok kitap okicam ki gerçekle kurguyu ayırt edemez hale gelip ağzımdan salyayalar akıta akıta gezcem evde.halıları pisletçem.salyayla.
hadi bay yaa
saçmalatıyolar beni ondan sonra yok bilge'nin dünya umrunda mı sanki?yok bilge eşşeğe çüş demeye erinir falan.(evet öyle diyorlar bana.eşşeğe çüş demeye erinmek.eşşeği bilmem ama bu lafın üzerine  sana  çüş derim sevgili babacığım.)
çorba.
bay.


2 yorum:

  1. Allaah. Klişelerle geliyorum:

    Bir kere insan içinde ne olduğunu bilecek. Ki sen zeki kızsın, biliyorsun. Kendin demişsin yapamam edemem öyle o tür meslekler diye. Bence de yapamazsın. Yetenek eksikliğinden değil, ama yapamazsın. Senin gibi neşe dolu, fırlama bi insan yavrusunun sıkıcı mesleklerde uğraşması kadar ziyan bir şey varsa o da üç tır dolusu poşet çayın denize dökülmesidir belki. Durduk yere hem de. Bi olayı yokken.
    Ayrıca kimsenin ne dediği hiç önemli değil. İnsan ne yapıyorsa kendi için yapıyor. Aileye kısa bir sırt çevirme evresi yaşa bence bu durumlarda. En doğru kararı sen verirsin çünkü. Ölmek falan konuşuyoruz bugünlerde. Kısa bi hayat olduğunu biliyosun sen de. Önemli olan mutlu olman, ki farkındasın bunun da. Dünyayı dolaşmak falan diyosun. İşletme, iktisat, hukuk, uluslararası ilişkiler falan okuyan da dünyayı dolaşabilir. Ama mühim olan kafan raad olarak dünyayı dolaşabilmek. Dert tasa olmadan, böyle kuş misali. Ha arkeolojide para var mı? Nerde ne yapacağını biliyorsan eşşek yüküyle var. Para mühim mi? Değil. Geçim mutlaka bir yerden sağlanıyo. Önemli olan bilgi birikimi insandaki. Beni mesela yadırgayanlar çok oldu ne biçim meslek o diye. Ama daha ilk senemde öğrendiğim şeyleri ortaya döküp bunlar üzerinde konuşmaya başlayınca yadırgayan herkesin dibi düştü. Bir iktisat öğrencisi olsaydım böyle mutlu olamazdım eminim. Sen de olamazsın.
    Mutluluk ya. Önemli olan bu. Okurken kafan raad olsun. Gez toz eğlen. Sana "okuldan sonra da hayat var, şu dört sene çalış didin, sonra inan hayatını yaşayacaksın" diyenleri sikleme. En bereketli yaşlarında, en zehir anlarında niye çürütüyosun, napıyosun yani. Hep bu olsun kafanda. Anı yaşa falan klişesi.
    Farkındasın sen her şeyin. Rahat olsun, bizim olsun. Ne derlerse desin kimseyi önemseme. Çok da ileriyi düşünme hani para havuzunda yüzeyim, araba galerim olsun, kendime Burger King açayım gibi. İsteyen her şeyi yapıyo. Hiç zor değil.
    Öss'ye de kolum bacağım girsin ayrıca. Kast sisteminden sonra dünya üzerindeki en iğrenç sistem.
    RAAD OL SEN.
    Valla.
    Kafalar rahat, gönüller rahat.
    Arkeoloji raad. Mis. Süper.

    Çok güzel şeyler olsun.
    Eminim olacak.

    YanıtlaSil
  2. oooooooğh!!!!!!!!
    akşama kadar integrale bulanmış beynimi pasifik okyanusuna atmış gibi oldun ezgiiğ!
    seviyorum seni.
    çok doğru diyosun.
    mutlu olmak önemli.sokayım anneme babama yyyeaa!!
    :)

    YanıtlaSil