29 Mayıs 2009 Cuma

kalbimin kuşu uçtu be

bir tane blog var.sahibi çok ezik.sanki inceden uyduruyor gibi geliyor.böyle,olmasını istediği kişiyi ve hayatı yaşayamıyor çeşitli baskılardan da,öyle yaşıyormuş gibi davranıyor gibime geliyor.benimle aynı fikirde olanlar da var gibime geliyor.ne bileyim,öyle gibi lan sanki.amerikan filmi çeviriyo kendince bu blog kişisi.kız bi de bu.isim verip rencide etmek istemiyorum ama salihande bile daha gerçekçi.

bu gece kusarsam integral işareti kusarım.kımıl kımıl ya hani,yılansı.fakintegral.

salı günü dersane pikniği var.çok eğleneyim bari,napıyım.

yüksek sadakat'ten pek hoşlanmam da "haydi gel içelim" parçası çohoş be.bu yüksek sadakat üstünüzden kuş geçer falan derken,yeni ünlü olduğu zamanlarda,ben 9.sınıftayken,başkent ünv. şenliğine gelmişlerdi.o zaman eski solistti tabi.çok maldılardı.o değil de grubun solisti değişir mi be,ne ayıp şey.bi de yenisi eskisine benziyor:Dçok gülüyorum ben.nerden de bulursunuz?sesi benziyo tipi benziyo.sanki çakmayacaz değiştiğini hehehe.ben böyle solisti değişen bi grup daha biliyorum.adını diyim mi?başka zaman diycem.

haydi gel içeliiim!

ha öss'ye nerde girceğim belli olmuş.
balgat anadolu endüstri tenknik vırtzırt bilmem ne lisesi'nde gircekmişim.hey gidi hey.

sevgili yüksek sadakat
yüksek müsadenize dayanarak bir şey sormak istiyorum.
kalbin kuşunun uçması ne demek?
haa öyle diyosun,tamam o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder