12 Mayıs 2009 Salı

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuğ çok güzel lan!bence.




merhaba
ben bilge,bunlar da güneş gözlüklerim.aslında tek bir gözlük ama insanlar çoğul kullanıyor.
benimle gelirsen birlikte yangın çıkarabiliriz.ya da ne yapmak istersen,bilmiyorum.
işte benim böyle pis bi özelliğim var,ne yapalım dersen kabul ederim.ama gülceksek.yoksa beğenmiyorum.gülelim,güldürelim değil mi?
bi de şey,yarın benim doğum günüm.hayatımın 18. yılını da geride bırakıyorum.yapcak o kadar çok şey var ki...düşündükçe heyecanlanıyorum.
bugünlerde öss'ye 30küsür gün kalmış olması beni ilgilendirmiyor,ya da günde kaç soru çözdüğüm.ilgilendirmeli mi?tamam.ama sen böyle yaparsan nasıl eğlenebiliriz?
hayat denen ilginç şeyin ana kaynağı eğlenceden geçiyor.bence.
ben.
buyum.
doğum günüm kutlu olsun mu?
olsun olsun.
hadi gideyim de kaos yaratayım.
(ergenim lan işte.ne bekliyosun ki?)

2 yorum: