3 Mayıs 2009 Pazar

inte-gral.gıraal!


twiligth izleyemedim.çünkü sevgili gizem arkadaşımın verdiği dvd sinemadan çekme çıktı."oha!" dedim."kaldı mı bunlardan beh?" dedim.

ben küçükken ilk vcd'miz alındığı zaman bir gün annemle kızılayda gezerken yerde satılan filmlerden almıştık.biri vizyondaki bir türk filmiydi,diğeri de pokemon 2.heyecanla pokemon 2'yi takıp izlemeye koyulmuştum.film ingilizceydi,alt yazılar bok sarısıydı ve senkron yandan yemişti.tüm bunlara rağmen belirli aralıklarla izliyordum.maldım.

twilight'ı dividiye takınca aynı şeylerle karşılaştım ve tüylerim diken diken oldu.ağlamaklı oldum.çok film izleyesim vardı ve gülce'den aldığım aylardır geri götürmem gereken p.s. i love you filmini izledim.izlerken bi ara bayılcam sandım ama güzeldi be.zaten duygusal çalkalanıyorum bu aralar,iyi oldu.

neyse gideyim de biraz integralle sevişeyim.cinsel soğukluk problemi yaşıyoruz her mutsuz çift gibi.bu mat2 insanı rrrrsspu yapar lan!

p.s-red hot chili peppers'ı ilk defa dinleyip de "beğenmedim" diyen genç arkadaşıma burdan 10 gün sonra reşit olcak bir genç kıza yakışmayacağı için küfretmek istemiyorum.

1 yorum:

  1. yeni aldım bir haber, bütün millet yakınıyormuş biz artık orjinal izlemek istiyoruzzzzz robertt aşkımmmm!!.. diye. Benim gibi düşünen bir kaç sahte korsancı beyfendi varmışki, orjinal dvd çekmemiş, izleyin lan robbertinizi 480x480 çözünürlükten ibreler! demiş. Sağolun korsancılar, korsan satanlar, sözüm ona afrika'daki korsanlar,sinemayı özentilerle katleden bütün set ekibini kaçırsalar??


    Rabırt kalsın, biz onu çok seviyoruuzzz dedi,haberi veren.

    YanıtlaSil