4 Mayıs 2009 Pazartesi

tanrı planlarıma güleceğine alerjime çare bulsun.bok anlatırım bidaha ona plan.


çok sinirliyim.
çünkü;
dün bugün için planım şuydu:sabah 9 buçukta sınava girmek,1e çeğrek kala çıkmak,biraz dolanıp yemek yemek,ardından 3 gibi adnan ötüken'in serin sularına atlayıp hem ders çalışmak hem de süpersoniksel genci beklemek.ama bunların sınava giriş saati kısmı bile gerçek olmadı.sınava 10 dk geç kaldım,heyecanla girdim,önce nefes alış-verişimin düzenlenmesini bekledim.sonra türkçe testinin ortasında,evet,yine,yine burnum akmaya başladı.içimden küfrederek paragraf sorularının yarısından çoğunu ne kadar doğru yaptım bilinmez.sonra sınav boyunca 5 kere kalkıp tuvalete gittim ve burnumu çektim.evet.gözünüzde "sümüklü bebe" imajı bırakmayı istemezdim sevgili gençler ama ben gerçekten sümüklü bir bebeyim sanırım.daha fazla dayanamayıp sınavın bitmesine 55 dk varken "hay sçarım sınavına gidiyom ben" diyerek osman kişisine gideceğimi duyurdum.önce "hayır dur çöz" falan gibi bişeyler saçmaladı sonra ilgilenmeyi bıraktı.çıktım.kafamda 40 tilki dolanıyordu.eve mi gitsem,osmanı beklesem de yemeği onla mı yesem,direk kütüphaneye mi gitsem,fakat burnum akarken süpersoniksel gencin çevresinde bulunamazdım sevgili gençler ve eve gelmeye karar verdim.içeri girdiğimde annem "hayırdır?" derken bi yandan da meraklı meraklı bakıyordu ve muhtemelen içinden benden gelecek şöyle bir cevabı bekliyordu."eeö süper geçti hemen yaptım ohooğ aştım ben 1 saat erken bitti kütüphaneye gerek yok dostum ben burda da iyiyim,ders çalışmak benim için bir bebek oyuncağı ov ye."ama ben "üf ya gene burnum aktı 1 saat erken çıktım yeter artık bişeye alerjim var ama neye ühü ühü öf anne ya uf puf zartzurtvikvvk" diyerek odama girip uyudum.2 saat sonra uyandım ve ne hikmetse "nezle"m geçmişti.

galiba vitaminlere alerjim var.evet.galiba öyle.ben eğitim-öğretime alerjim olmasından korkuyorum açıkçası.hiç hoş olmaz zira.

ha öss'de böyle olursa hiç acımam çatır çutur çekerim burnumu salonda.açık açık söylüyorum.esen kalın bari.şimdi gitsem,süpersoniksel genç orda mıdır dersiniz?gidiyim mi?gidiyim mi lan?tamam.

2 yorum:

  1. bebeyim süpersin.
    yalnız renkleri cidden değiştir be hafiz.
    blog bilmemnesi.
    ders çalışma artık.
    öğüttür.
    dinleme.
    seviyom falan seni.
    izmir olsun.
    öptüm.

    YanıtlaSil