3 Nisan 2009 Cuma

örükleri lüle lüle lüle ...

 merhabalar
 hayatın belki en küçüklerini yaşamış olduğum zorluklarından sıyrılıp yazıyorum... yok öyle birşey tabiki.
 öss'ye 2 aydan biraz fazla kalmış,"tutuşmak" denen şeyi vücudumun hiç bir bölgesinde hissetmiyorum,ne yalan söyleyeyim.
 bahar geldi.neydi o neydi?evet,bahar benim mevsimimdi.-di'li geçmiş zaman değil ki (: hava çılgınsonik güzel.kuşlar baharsal baharsal bağırıyor,çiçekler açmış,her taşın altında bir çift.-taşın altında kalasıcalar-
 neyse asıl konuya geleyim;
 haftaya lise hayatımın son haftası.ama duygusal çalkalanım denen olayı da vücudumun hiç bir bölgesinde hissetmiyorum.yani ne?yani ben haftaya lise mezunu sayılcam.yani,liseye giden gençleri ezip,okulu asıp su savaşı yapan çılgınlara hüzünsel bakışlar atarak, "hey gidi hey,yaşlandık amuğagoyim" diyeceğim.bunları yaparken de hiç utanmayacağım ama.çok da eğleneceğim üstelik.çünkü bu lise denen şey,çok ilginç ve üzerinde birer donnie darko olabilene kadar düşünülmesi gereken bişey.(olabilene ne be?ettirgen fiil,evet evet,ettirgen fiil?? )
 lisenin ilk günü,başka bi okula gidebilitem olduğundan,okulun -yeşilli lacivertli kareli- eteğini değil de ablamın -lacivert- eteğini giyerek gitmiştim.yeşilli lacivertli kareli etekli yaşıtlarım benim eteğime "bu ne lan?" dercesine bakıyorlardı.hepsinin allah bin kere belasını versin.orda kendimi kötü hissetmeme neden oldunuz şerefsizler!(şaka lan,ağlama.)sonra sıraya girmek,isimlerin ve sınıfların okunmasıyla sınıflara çıkmak tadındaki olaylar silsilesine dalmıştım.sınıfa girdiğimde (9/H),herkes sıraları doldurmuş,bir tek pencere tarafı en ön boş kalmıştı."ulan ilk günden en öne oturuyoruz,hayır ola..." diye düşünerek yerime oturmuştum.sonra uzun,turuncu,tupturuncu saçlı,'güççük' bir kız yanıma gelip "oturabilir miyim?" demişti."hııhı" demiştim ben de.ya ne diyeceğidim?herkes birbirini süzmeye başlamıştı.erkekler hemen kaynaşmıştı.hepsi de bıyıklıydı ve sesleri korkunçtu.
 neyse uzun uzun "lisede ilk günüm" hikayesi anlatmayacağım.olay bu lan işte.büyüdük falan,güzel şeyler bunlar.o bıyıklı erkekler tıraş oldular,bazıları için "oha yakışıklıymış lan bu." dedik,bazıları hala tıraş olmadı.bu arada 18 yaşında tıraş olmayan erkek kadar da korkunç bişey yok şu dünyada.neyse derken 4 senenin sonuna geldik.güzel günler geçirdik,çok eğlendik.bence en önemlisi de bu.eğlendik mi,eğlendik.allaaama eğlendik be! (:
 lise,güzel birşey.
 ve sizlere burhan çeçen'den "liseli" isimli parçayı armağan ediyorum...

örükleri lüle lüle lüle
gerdanı benzerdi güle beyaz güle
buluşurduk arzu ile istek ile liseli vardı ya ah o liseli
liseli vardı ya ah o liseli kısacık etekli dar elbiseli
liseli vardı ya ah o liseli lisenin en şirin o en güzeli
kirpikleri ,kaşı kara ,gözü kara
gerdanı benzerdi kara ,beyaz kara 
buluşurduk arasıra arasıra 
liseli vardı ya ah o liseli
kısacık etekli dar elbiseli 
liseli vardı ya ah o liseli
lisenin en şirin o en güzeli

2 yorum: