21 Nisan 2009 Salı

"saçım uzun aklımdan sana ne?" miydi neydi o?


bugün 2 hafta sonra yeniden okula gittim.formamı son kez giydim.fatma keklik kişisinin roman sınavına girdim,bişeyler karalayıp çıktım zira 0 bile alsam karneme 45 geleceği için şansımı zorlamak istemedim.sınav esnasında fatma keklik sıra aralarında gezerken -tık-tık-tık- 4 senem gözlerimin önünden geçti.hızlı,hızlı.sonra zil çaldı.bu zil,"lise bitti!!!" ziliydi.okulun zili de yesterday'in ateri müziği tadında olanı ayıptır demesi.-ayıpsa deme yiğenim.
sonra vedalaştık.azcık ağladım,format gereği.
sonra hüseyin kişisi reşit olduğu ve ehliyeti olduğu ve babası arabayı verdiği ve okula arabayla geldiği için bizi bahçeliye götürdü.limanlı bahçe denen yerde yemek yiyip tabu oynadık.tüm bunlar olurken ben hiç bir bok hissetmiyordum.sonra 30 yaşlarında bi adamla 20 yaşlarında bi kız geldi ve yiyişmek eylemini gerçekleştirdiler.gözümün önüne bir arkadaşım geldi,üzüldüm.
sonra hüseyin kişisi bizi kızılaya bıraktı.dersaneye gittim.derse daha 2 saat olması ve yorgun olmam sebebiyle uyudum.uyandığımda başım ağrıyordu.
ders analitikti,çemberin analitiğini bitirdik gibi bişey oldu.başım hala ağrıyordu.
son ders tarihti.hiç bişey yazmadım.aklıma ilkokul öğretmenimin sözleri geldi;
"bir akıllı sen misin?"
bilmem,belki de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder