20 Nisan 2009 Pazartesi

a-ferin bana.


yarın fatma keklik küçük ağa ve kilit romanlarından sınav yapacak.
girmeyen geçemeyecek.
"dünya fatma keklik'ten bir dönemde 50'nin altına inmeme,son sınavdan da 78 alabilme şampiyonu" olarak,acaba roman sözlüsüne girmesem mi?
---
bugün bilindiği üzere nezleyim ve annem 5 tl verip eczaneden a-ferin adlı ilacı almaya gönderdi beni.çukurambar'da yeni olmam ve durak hariç hiç bir yere gitmemem sebebiyle eczaneyi bulurken zorlandım.yürüyüş yapan bi teyzeye "buralarda eczane var mı?" dedim.o da "şurda sağlık ocağı var onun yanında var,bir de şu tarafta,sola dönünce var,sonra ilerde yolun sonunda var,bi de diğer tarafta marketin orda var.sen nerde oturuyosun?" dedi.birden polislerden kaçarken yolunu kaybeden,astımı tutan ve yana yana eczane arayan bi çılgın gibi hissettim ve heycanlanıp "şeyde ıı arkada,durağın ee caminin orda" dedim.teyzenin pek skinde değildi,lafın gelişi sormuştu belki de (belki de?).2 adım daha gitseymişim eczaneler sokağında olacakmşım meğer.boşu boşuna atraksiyon yaşayışlarıma pek gülüyorum.
---
bugün sıkıldım,leon'u tekrar izledim.ben şu hayatta bi mathilda olamayışıma yanarım ulan!
filmi izlememiş olan ablam,leon'un mathilda'ya pim numarasını öğretirkenki kısmını izledi.içeri gitti,filmin sonunda tekrar geldi.leon filmin sonunda "this is from mathilda" diyip pim'i çılgınsalın eline verirken "o babası mıymış?" diyen ablamın eline pim tutuşturasım geldi.
---
galiba cips sevmiyorum.
---
esen kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder