5 Nisan 2009 Pazar

yusyuvarlak ama.


 merhabalar.
 az önce aldığım bir habere göre yuvarlak gözlük,evet efendim,bildiğimiz,yusyuvarlak olan,evet efendim,takınca,bir john lennon,bir janis joplin ve hatta bir mathilda gibi hissettiğinizden,evet işte o gözlük,piyasaaya düşmüş bulunmakta.
 geçen yaz,çılgınlar gibi aradığım,rüyalarımdan çıkmayan,çılgın optiklerde bile bulunmayan,sonrasında her eve lazım olan uğur abi'nin bulup getirdiği (ayıptır demesi losencılıs'tan getirdi,mavi hemi de,o zaman uu yee beybee de diyim:)) güneş gözlükleri şu an dünya bazaar olsun,limon bazaar olsun,böyle yerlerin bahçesinde diğer aynalı maynalı,çerçevesinin orasında burasında D&G yazan,görenleri hayrete düşüren gözlüklerin arasında,sahiplerini bekliyor.
 bu yaz etraf yuvarlak gözlüklü insanlarla dolacak ve ben hüzünsel çalkalanışlarımda boğulacağım.he bir de şu var,hele bir yuvarlak gözlüklü emo göreyim...işte o zaman neye dönüşürüm hiç bilmiyorum.belki bu sefer gerçekten mozambik'e yerleşirim,kim bilir?

3 yorum:

  1. Bi ben edinemedim onlardan. Mango'da gördüydüm bitane çok güzeldi. Şey. Fotoğraflarımda var öylesi gözlüklü.
    Vilayuvarlak.

    YanıtlaSil
  2. reybenlerin orda vardı lan
    herkes wayfarer alıyo ben de ona kılım esasen

    YanıtlaSil
  3. öyle deme onun kırmızı olanısı pek güzel.
    parası da güzel.
    480 tl,mesela.
    ben de kılmışım aslında lan.
    o zaman tarkan'dan geliyor;
    'kıl oldum abi...'

    YanıtlaSil