2 Nisan 2009 Perşembe

peki,sevgili gençler,kimden ötürü?

 çılgınlar gibi sinirli ve çılgınlar gibi şaşkınım.
 şimdi efendim şöyle ki;
 uykusuz'un fan gılabı var.o fan kılabın üyeleri mi admini mi her neyiyse,bi msn açmışlar.efendime söyliyim.sanırsın ki uykusuz fan kılabın değil de mesela bir sevda çiçeği chat odası,bir hayata dair gelişmişlik derneğinin forumu falan.4 haftadır uykusuz almayan,alamayan değil bak,almayan adamlar var.mercimek ahmet'in kabusname'sinin devamı çıksa konusu bu trajik olaylar silsilesi olur.ah ben ne edeyim nerelere gideyim?bi tanesi az önce kızın tekine saydı sövdü ana bacı uhuuğ,dedim "lan hop hişt!".yok,nuh diyor peygamber demiyor ayol.ben de sanıyorum tüm uykusuz okurları kaliteli insanlar,seviyeli insanlar.seviyeli insanlarla seviyeli toplu konuşma yapılıyordur diye ekledim eklemez olaydım.
 bu kişiliğini bulamamış gençler uykusuz okuru olamaz.en fazla otisabi'yi okuyup çıkıyorlardır.hee aralarında 1-2 efendi adam yok mu?var,olmaz mı?buranın linkini de paylaşmıştım,ağzıma sıçtılar afedersiniz.şimdi biri olur ya gelir,okur,yorumlarıyla neşe katar,küfreder mesela,kanıtlanmış olur yazım.kanıtlanınca da n'olur?makale olmaz mı?olur tabi lan!makale de yazdım ahanda.
 ayıp be.
 hatta şöyle ki;
(18:21) meltem  ●๋:: siz nerdnsnz :D (18:21) Abraxas: Cehennemin dibinden (18:21) Abraxas: amk (18:21) meltem  ●๋:: gerçktn ist.dan kmse oykmu burdaS: (18:22) Abraxas: Olmak mı zorunda (18:22) meltem  ●๋:: anana da amk okey? (18:22) Abraxas: senin (18:22) Abraxas: sülaleni (18:22) Abraxas: önden (18:22) Abraxas: arkadaın (18:22) Abraxas: skerim (18:22) mischief.mayhem.: hey hop (18:22) Abraxas: orsğpu (18:22) Abraxas: evladı (18:22) mischief.mayhem.: :a (18:22) Abraxas: oorspunun (18:22) Abraxas: dölü (18:22) meltem  ●๋:: si (18:22) Abraxas: kerhane (18:22) meltem  ●๋:: ktr git lan bok (18:22) Abraxas: piçi (18:22) mischief.mayhem.: hey ama (18:22) mischief.mayhem.: niye böyle (18:22) Abraxas: senin ananı avradını skiyim (18:22) Abraxas: it (18:22) mischief.mayhem.: ama o bir kıız (18:22) Abraxas: Oorpsu (18:22) meltem  ●๋:: eğlendin mi (18:22) Abraxas: doğru (18:22) Abraxas: konuş (18:22) Abraxas: sktir (18:23) Abraxas: git (18:23) Abraxas: şi mdi (18:23) kıskananlar çatl: neyzen derki küfür dilin cilasıdır:f (18:23) mischief.mayhem.: şimdi bi dk bana küfretmeden (18:23) mischief.mayhem.: çok sevgili abraxas. (18:23) Abraxas: meltem  ●๋: says:
anana da amk okey?
(18:23) Abraxas: Bunu (18:23) Abraxas: demese (18:23) Abraxas: hiçbişey (18:23) mischief.mayhem.: ama hani (18:23) Abraxas: demezdim (18:23) mischief.mayhem.: cehennemin dibinden dedin ya (18:24) mischief.mayhem.: asabi olaraktan.ondan demiştir o (18:24) Abraxas:  meltem  ●๋: says:
anana da amk okey?
(18:24) mischief.mayhem.: bi de kız ya,öyle deme sen (18:24) Abraxas: bunu demicekti (18:24) Abraxas: Anlıyormsuun

meltem:yeni kişi sanırsam.
mischief-mayhem-soap:benim o.
abraxas:çılgın genç.
nickler kendi isimleri olmadığından dolayı,değiştirmiyorum.eğer isim misim olaydı,o kadar da hayvan değilim be (: (tamam lan meltem'in kızın ismi olma ihtimalinin tavana vuruzladığını ben de biliyorum ama kalsın o.hhehhheh)
 olay karşısındaki şaşkınlığım kayıtlardan anlaşılıyor efendim.4 yaşındaki adama laf anlatıyormuşumcasına oldum o an.öyle gibi çünkü.değil mi ama?değilse kafamı duvara sürttüre sürttüre eritirim.(alpay erdem'e saygılar bari.sevgiler değil ama,saygı sadece.pis.)
 yalnız "anana da amk okey?" de fazlaca embesilce be meltem,kusura bakma da :D 
 (çok hızlı ve çok asabisonik yazdım,anlatım bozukluklarım,yazım yanlışlıklarım varsa,g*tünüze girsin!)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder