20 Nisan 2009 Pazartesi

sümük.


 sevgili bugün kütüphanede yanımda oturan kız;
 evden çıkarken "oo resmen bu yıl hiç hasta olmadım lan,vitaminlerden kanımca" dedim.sonra kütüphanede 27 numaraya oturdum.mutlak değer çözerken burnum akmaya başladı.sen bu sırada integral çalışmaktaydın.burnumu çekeyim dedim,baktım olmuyor,aşağı inip mendil aldım.burnumu sildim.geçti gibiydi.sonra paragraf çözmeye başladım.burnum yeniden akmaya başladığında sen hala integral çalışıyordun.kalkıp tuvalete gittim.burnumu sildim.geri kalanını içime çektim.tuzluydu.bu sümükler,nezle sümükleriydi ama inanmak istemedim.tekrar oturdum.sen fizik çözmeye başlamıştın.muhtemelen "kıza bak ulan 2 dk oturamadı,okumaz bu" tadında şeyler geçiriyordun içinden.neyse,bu sırada burnum akmaya devam ediyordu.ha çekmiyor muydum?tabiki çekiyordum.gönül isterdi ki horultulu bi şekilde çekeyim rahatlayayım ama kütüphanede burun çekilmez.mi.?.
 acıktığımı farkedip kantine indim.bi karışık tost bi nescafe aldım.kulaklıklarımı taktım."i wanna hold your hand" çalarken yukarda önümün 2 yanında oturan dikkati benimki gibi dağınık genç ve iki arkadaşı karşı masaya oturdular.
 tekrar yukarı çıktığımda oturmadan bi burnumu çekeyim diye düşünüp tuvalete gittim.burnumu çektim.sümkürdüm.çektim.sümkürdüm.evet.kimse yoğudu tuvalette.
 yerime oturduğumda türev çalışmaya başladım,sen hala fizik çözüyordun.şişman bir gencin telefonu çaldı,kıpkırmızı oldu,koşarak salonu terk etti.sanki 3 saattir burnunu çekip çekip,yerinden kalkıp kalkıp çevreye rahatsızlık veren ben değilmişim gibi telefon sesini duyunca yüzümü "ay oha ya kütüphane burası" anlamına gelen hallere soktum.rahatsız olmamıştım sesten,rol yapmıştım.nedenini bilmiyorum.
 ben türev çözerken sen fizik çalışıyordun ve burnum akmaya devam ediyordu.ben çektikçe sanki sen "offjkjdkfdfdkf" diyordun içinden.tekrar çıktığımda salondaki herkes bana bakıyor gibiydi.tuvalete gittim,kapıları kapattım.tüm gücümle burnumu çektim.burun deliklerim içe doğru kıvrılıp ters katlanana kadar çektim.katlanmadı,o ayrı.bu sefer geçmiş gibiydi.evet,burnum kuruydu,akmıyordu lan!çılgınlar gibi sevindim.senin yanına gelip "geçti,bebeğim geçti,artık sümük yok,geçti tatlım" demeyi bile düşündüm.salona girdim,oturdum.tam asimptot sorusu çözecektim ki burnumda onu hissettim.geri gelmişti.birden senden gelen "gıuıırrrvvv" sesini duydum.evet,karnın gurulduyordu!sessiz olunması gereken ortamda başa gelebilecek tırt olaylar silsilesi ikimizi bulmuştu.sanki karnını özellikle guruldatıp bana "üzülme,olur böyle şeyler" diyordun.ben sümüklerimi,sen mideni konuşturuyordun ve çok iyi anlaşıyorduk.
 saat bir buçuğa gelirken,mendil paketim bitmiş,tuzlu sıvıyı içime çekmekten midem bulanmaya başlamıştı.kitabı defteri kapatıp kızaran şişman çocuk kadar olmasa da hızlı adımlarla salonu terk ettim.
 bu yazıyı bana katlandığın ve karnını guruldatarak destek olduğundan sana teşekkür etmek için yazdım.hadi kal sağlıcakla,artık her kimsen(:
 son olarak;sümükleriyle burnunda baloncuk oluşturan insan kadar rezil ama bir o kadar da eğlenceli bir şey var mı be?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder