13 Haziran 2009 Cumartesi

13haziran.

yarın öss var lan!
kurduğum şu cümleye bak.ayıp bişey.bugün hiç gelmicek gibiydi.sanki sonsuza kadar dersaneye gidip sonsuza kadar öss'ye hazırlancakmışım gibiydi.ama işte bugün 13 haziran cumartesi ve avuçlarım terliyor.

bilgisayarı ve interneti odama aldım.bunun gibi anları bütün yıl bekledim ama şu an hiç de bi anlamı yok benim için.ne bileyim.pek de bi bok olmadı açıkçası.artık ders çalış diye gözümün içine bakan kimse de yok.okunacak bir sürü kitap ve izlenecek filmler bana göz kırpıyor.ama şu an,hiç birini istemiyorum gibi bi hisse kapıldım.bilmiyorum n'olcak.

bi kaç gecedir doğru düzgün uyuyamıyorum da.uyuyorum,bir sürü saçma sapan rüyalar görüyorum,uyandığımda saate bakıyorum ve 10dk geçtiğini görüp "allah allah neyse uyuyayım bari" diyorum ve sabaha kadar tekrar tekrar yaşıyorum bunu.10'ar dk uyuyorum yani.hayır ola.

ne pis işmiş argadaş bu!
avuçlarım terliyor.
avuçlarım!

1 yorum:

  1. kıyamam canım ya :/
    cok iyi anlayabiliyorum demiycem daha yaşamadım :(
    neyse...
    ins. guzel bı sonuc alırsınnn.
    yarın ıcın basarılarr :)
    sakın olmaya calıs ve dıkkat et bence.
    stres kotu etkilemesin =)

    YanıtlaSil