27 Haziran 2009 Cumartesi

ev bana emanet bence.

meraba.
şuan reyyan'ın nacizane evindeyim.
reyyan öss sonrası araba sevdası'lı (recaizade mahmut ekrem'i öpelim) reşit genç serzenişleriyle direksiyon kursuna gitti.annesi,babası ve abisi de evde yok.ben de böyle takılıyorum,kendimce.
odayı topladım.
birazdan kahvaltı yapayım.acıktım zira.

maykıl ceksın'a allah'tan rahmet,yakınlarına baş sağlığı.

bugün n'apsak ki?

dün gece garden state izledik.çok güzel film.izleyin derim ben.

ice age 3 gelse de gitsek di mi?

1 yorum:

  1. Garden state mükemmel bi film ya,zach braff scrubs'tan arta kalan zamanında yapmış bu filmi.Arta kalan bi zaman diliminde böyle bir film yapıyorsa üzerine yoğunlaştığı filmi nasıl olur merak ediyorum.Ayrıca soundtrackleri de mükemmel,hele ki elemanın ilk sahnelerde annesinin cenazesine giderken o sıkışık şehir trafiğinde arkadan bi anda coldplay-don't panic'in çaldığı sahneyi unutamadım hala.Ve son olarak natalie portman adlı dünya güzeli,tatlısı,şekeri insanını bu filmde tanıdım .O kadar tatlı ki ,bugün star wars izlerken eridim yine.Hatta I <3 natalie bak o kadar.Velhasıl atmosfer olarak dehşet film,o aşkı yaşamak istiyor insan izledikten sonra.

    YanıtlaSil