25 Haziran 2009 Perşembe

çok pis bowling oynar,aklınızı alırım.



bugün gülce,cenk,berfu ve ben optimum'da buluştuk.bowling oynadık.çılgınlar gibi.hiç de beceremem.parmaklarımı deliklere yanlış sokuyomuşum mesela,onu öğrendim.yanda amcalar falan oynuyodu,bildiğiniz bıyıklı ve göbekli amcalar,topu füze gibi gönderiyolardı.benim attığım top yolunun ortasında durcak gibiydi lan.ilk turda ben sonuncu oldum.sonra bi daha oynadık.bu sefer cenk sonuncu oldu.sevindim resmen.başkalarının başarısızlıklarına sevinen puştun tekiymişim meğer.yok lan.yalnız kalmıştım,beceremedim,ben bi labut deviriyorum,alkışlıyolar beni falan.yüreğime ok gibi saplandı bu durum.o yüzden cenk de yapamayınca hoşuma gitti.yalnızlığımı aldı ta mozambik'e üfürdü.
hadi görüşürüz.
burdaki 11 var ya,o benim mesela.demiştim çünkü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder