8 Haziran 2009 Pazartesi

pis burcu.

*normal adımlarınla,20 adımda,çikolatalı gofret yemeyi dene.kolbastı gibi.ilk başta yapabilcekmişsin gibi geliyor,uygulamaya kalkınca göt olunuyor.

*asansörde apartman görevlisi amca "sbs'ye girdin mi nası geçti?" dedi.sbs'ye girdin mi kısmı formaliteden sorulmuştu,girdiğimden emindi.nasıl geçtiğini merak ediyordu.şöyle bi baktım."öss'ye gircem ben." dedim."pazar günü?he tağam iyi akşamlar" dedi indi.deli mi ne.

bugün yarım saatte neler yaptım?anlatıyorum,bak dinle.(mat1 mat2 deneme bitirdim falan gibi bi şey beklenebilir öss'ye 6 gün kala ama,hiç de öyle değil be goçum.)
şimdi bilgi kuramı diye bir ders var.konseptimiz şu;bi konu veriliyor,münazara konusu tadında.onu hazırlıyosun makale gibi.10 dk süreyle sunuyorsun,karnene 5 geliyor.tabi biz konseptin içine sçarak internetten hiç okumadan makale indirip hocaya verdik.1. dönem böyle oldu.ben slayt falan hazırlamıştım gerçi.bazen gerçek bir gerizekalı oluyorum.neyse.bu dönem de internetten indirip vercektik.rapordu bilmem neydi derken unuttuk.geçen hoca haber salmış dört bir yana."ödevlerini getirsinler 0 vercem" diye.neyse,bunun üzerine çok yakın arkadaşım burcu,karşı apartmanda oturur,bayağı yakın arkadaşım ama,onu da belirteyim konumuzla ilgili çünkü, "ben indiririm ya sen uğraşma,pzt denemeden sonra okulun orda inerim veririm,sen şeyapma he tamam oldu sen boşver ben şipşak yyaaa tamam ben yaparım" gibi şeyler dedi.ben de "vaay tamam lan o zaman" dedim.bugün beni aradı.
+şey bilge ben ödev vardı ya şey onu unuttum.
-nası ya?o zaman şimdi internet kafeye gidip indirip götürüver.
+ya şu an gidemem denemeden çıktık,konu çalışcam.
-burcu 0 düşcek ama sen şeyetcem dediydin!
+ya şu an gidemem yarın götürürüm.
-bugün son gün lan!ya tamam kapat neyse tamam ben yaparım.

yanımda da sena vardı.yemek yiyecektik.hava 56 dereceydi.
sinirlerim cızlamış bi şekilde olayı sena'ya izah ederken sena hızlı hareketlerle toparlandı ve kendimi internet kafede elimde çıktılarla buldum.burcu için de ödev indirdik tabi.ya ne yapacağıdık?sonra okula hızlıcanak yetişelim diye taksiyle gidelim dedik.paramız da az.burcu'yu aradık,dersanesine uğrayıp ondan biraz para alalım diye.aradığımda burcu dersanede değiiil börgır king'de olduğunu ve hiç parasının olmadığını söyledi.telefonu kapattım.ya ne yapacağıdım?taksiye bindik."balgat ömer seyfettin lisesi'ne amca,acele!" dedik.puşt taksici yolu uzattı.12 buçuk tl para aldı.'can kırtasiye'den dosya aldık.ödevi dosyaladık.koşar adımlarla okula girdik.girişte coğrafyacı şükran hoca "gözüme görünme gözüme görünme" dedi."höe?" dedim."ehehehe yok bişey" dedi.sonra müdür yardımcısı aysun hoca'yı buldum."hocam yıldız hoca nerde acaba?" dedim."sen bana karşıdan bi sandviç ekmeği al da gel bakim" dedi."höe?" dedim.hiç oralı olmadı.gerçekten birinin gelip ona sandviç ekmeği getirmesini bekliyordu.koşarak uzaklaştım.bu sırada sena da okulu gözlemliyodu.içinden "ne güzel bahçe hey hey" falan gibi şeyler geçiriyordu.öğretmenler odasında bir hoca vardı.yıldız hoca'nın kankası olan gadın.bilgisayara not geçiriyordu."hocam yıldız hoca nerde?" dedim.karşıda "2miz kafe var ordadır büyük ihtimalle.bulursan söyle telefonuna baksın" dedi.karşıya gittik.gerçekten de yıldız hoca oradaydı.beni ve elimdeki dosyaları görünce kalbi kırık bir şekilde bana baktı.sinirlenmiş idi.accık söylendikten sonra güldü falan,neyse ki yırttım.ama 3 vercekmiş.neyse.(hayvan karı!).sonra bir de baktık otobüs gelmiş."hocam sağolun hadi iyi günler" dedim,sena'yla koşarak otobüse bindik.
bize yıldız hoca'yı buldurtcan kadının "söyle telefonuna baksın" cümlesi kulağımda çınladı.işimi halletmiştim,gerisi beni bağlamıyordu.sena'ya teşekkür ettim.burcu'ya iğneleyici bir mesaj attım.dersaneye gittim.

o değil de pazar öss var ha.benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder