5 Ağustos 2009 Çarşamba

9.

bugün melike, hüseyin ve ben esra'nın çalıştığı kafeye gittik.
orada esra'nın annesi bize kahve falı baktı. uzaklardan mutlu bir haber gelecekmiş. kalbim boşmuş. bir kelebek konmuş ama henüz çok da önemli değilmiş. kelebek nedir lan? gey mi yani? gey biri mi var kalbimde?
neyse.
sonra cepa alışveriş merkezi'nin önündeki kelime oyunlu eğlenCEPArk denen yere gittik.
kıreyzi dense bindik. çalıştı, durdu, çalıştı, durdu. biletler teslim edildi. eheyeyeley!
daha sonra bitane psikopat bi alet var, yuvarlak, kendi çevresinde dönüyo, bir de salıncak mantığıyla sallanıyo, ama sallanırken dönüyor. (gülerken düşündürmekten daha beter bişey.)
ona bindik.
hüseyin ve esra'yı zor ikna ettik.
sonra çılgın korumalı koltuklar kilitlendi. makine çalışmaya başladığı an sırf aşağıdaki kararsız bakışlara götlük olsun diye hayvani çığlıklar attım. sonra 90 derece yaptı alet. ben "360 ulaaaaaaaaaaaaaağan!" diye bağırsam da, 90'dan yukarı çıkmadı. aşağıya yaklaşırken "canını seven kaçsııaaan burda ölücaaaaaaaaaz" diye bağırdım. aşağıdaki küçük çocukların korku dolu bakışlarını gördükçe daha da abarttım. "kolum koptuuu, tanrı aşkına durdurun şu aleti, koluum, ooovgaaaaaad" diye bağırdım. bir de aşağıda fotoğraf çeken bir görevli vardı. objektifin hedefi olduğumu farkettiğimde poz vermeyi de ihmal etmedim. sonra bu güzel kandil akşamında, allağın hakkının da üç olması sebebiyle, iki kere daha bindik. çoggüzelan ama. bir de en tepedeyken "ov ye maaaaaaaan" diye bağırmak çok eğlenceli oluyor.

benim hayvansı bir midem var bence. hiç bulanmadı. bana orayı sabahtan açsınlar, akşama kadar inmem lan.
eheey.
sonuç olarak
eğleCEPArk'a puanım
doooghkuuuz!


1 yorum:

  1. Karsisinda agirligini dengeleyecek bir parca olmadigi icin o alet 360 derece donemiyor. Antalya'daki lunaparktaki doneni de var. Antalyali'yim ordan biliyorum. Baska yerde de vardir muhtemelen.

    YanıtlaSil