13 Ağustos 2009 Perşembe

gelirim cnm.

çok acayip şeyler oldu lan.
bizim sınıfta bi kız vardı, böyle hani, derslerle alakası olmayan bi kişi.
sonra bu kız bizim dersanede sınıftan bi arkadaşımla bi şekilde arkadaş olmuş. birlikte takılmışlar bi süre. bu kız bizim dersanedeki kıza not ortalamasının beşsıfır olduğunu söylemiş, denemelerden 270 aldığını söylemiş, halbüse yoköylebişey.
sonra,
öss puanını okuldakilere 336, dersanedeki arkadaşıma 351 olarak söylemiş.
sonra okuldakiler bunun tc. kimlik no'sunu bulup bakmışlar ki kızın toplam puanı 260lı bişey.
az önce msn'de konuşuyoduk, 9 eylül işletmeyi kazandım dedi.
dersanedeki arkadaşıma 9 eylül hukuk demiş.
şuan puanının 316 olduğunu iddia ediyor.
böyle insanlar var mesela çevremde.
bi tane daha vardı böyle psikopat arkadaşım, ama o çok uzun bi hikaye ya.
bi ara anlatcam onu da.
durunamadım, bunu taze taze paylaşayım dedim.

bi de bana "seneye yanıma gelirsin cnm" dedi lan.
ahhaha.

3 yorum:

  1. boğaziçi psikoloji olmamış mıydı yaae?
    (face ten gördüm. serhat ın status unde.)

    aynı okuldayız ya, ben de boğaziçi hukuk burslu.

    YanıtlaSil
  2. boğaziçi psikoloji oldu da ben gitmicem.
    uluslararası mozambik üniversitesi/timsah avcılığı bölümüne hazırlanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. bizim de var bi tane böyle. 3ooe dayanmış bişey yaptım dedi. tc kimlik de vermedi. biz de gittik baktık sıralamasını öğrendik doğrutercih.com'dan.. 230-240lı puanlara denk geliyo.

    olur yani öyle.

    YanıtlaSil