19 Ağustos 2009 Çarşamba

demiştim.

saat 1 gibi reyyan ile dost kitabevi'ne gittik. kapının önünde iki kişi etrafa bakıyordu. reyyan'a dedim ki "reyyan bak bunlar onlar bence. bak, gözüne bak, nesnel ileti o." sonra, o iki kişiyle biraz bakıştıktan sonra biz içeri girdik. reyyan dergi aldı. sonra zombi aradı. dışarı çıktığımda tahminlerimde yanılmadığımı anladım.birisi bluebird birisi nesnel iletiymiş. güneşin altında angara'lı blogcu bebeler bekledik. sonra zombi ve nesnel ultasüpersonik fotoğraf makineleriyle çok çılgın numaralar yaptılar.
meşrutiyet'e ağız burun girişmişler, sis bulutlarının arasından zıplaya zıplaya arkhe'ye gittik. orada çok acayip muhabbetler ettik. gülmekten öldük öldük ağladık. biz oturduktan 20 dakika sonra falan bir genç kız geldi. ona "heey sen de kimsin ehe blogun hangisi haydi söyle bize" gibi cümleler sarfettik ama nafile. konuşmamakta niyetliydi. sadece el kol hareketleri yapıyor, bir yandan da kendisini tanıması için nesnel'in gözünün içine bakıyordu. biz tahminlerde bulunmaya çalıştık ama bulamadık. neyse ki nesnel tanıdı, herkes rahat bir nefes aldı. daha sonra sırma saçlı bir delikanlı olan dübüratif geldi.saatler sonra onun yıllar önceki fotoğrafını görüp "vaayy beee" diyecektik.sonra da aramıza çok sevgili kiidra katıldı. çokkkiiyydi yaa.

sonra yaş fındık yedik.
sonra fındıklar da insanlar gibidir, şöyle ki...cilik oynadık.
sonra "benim yolum günah yolu."
ordan sonra başka biyere gidelim diye düşünüp "bahçe" diye biyere gittik. sanki ankara'nın bütün ergenleri oradaydı. yer bulamadık, çıktık. kocatepe'ye tırmanıp tenedos'a oturduk. tenedos her zamanki gibi efil efildi. reyyan ve ben ekşi türk kahvesi içtik. orda da çok acayip muhabbetler döndü. (acayip diyorum ki bidahakine 38 kişi falan olalım.) öyle acayipti ki!
zombi ve nesnel ultrasüpersonik makineleriyle ultrasüpersonik fotoğraflar çektiler. sonra internetten duşun altında kıyafetleriyle şarkı söyleyen çılgın beyin vidyosunu izledik, güldük. bu sırada birileri daha geldi. şuan çok üzülerek isimlerini hatırlayamıyorum, affola. (çok üzülerek hatırlayamamak.) eğlendik lan ama. düşün ki saat 1de buluştuuk, akşamın 7sine kadar.
bidahaki buluşmaya gelmezsen sen, angaralı blogcu bebe, başına çok kötü şeyler gelecek. bu seferlik affettik. hadi yine iyisin.

bikaç fotoğraf daha koycaktım çok acayip şeyler oldu. mesela benim bir ablam var.

5 yorum:

  1. iyi çalışmışsın aferim
    ben yazmaya üşendim
    hehe
    çok iyiydi ya
    eşşek gibi gelmiyodum
    halbüsü eşşekler gibi gülmüşüm 6 saat

    YanıtlaSil
  2. güzel gündü. bence devam eder. silsile olur.
    fotoraflar da çok şeker yahu.

    YanıtlaSil
  3. Keşke Ankaralı olsaydım lan.

    YanıtlaSil
  4. oha kıskandım.

    YanıtlaSil