11 Ağustos 2009 Salı

hijyen.

annem ve babamla iki günlüğüne kızılcahamam'a gittim.
tek kişilik otel odamda depresyona girmeye çalıştım, beceremedim.
perdeyi çektiğim gibi indirdim, içim ürperdi.
termal havuza girdim, fenalaştım.
hamama girdim, 80 yaşındaki kadınların ultasarkık memeleri psikolojimi sarkıttı.
beni odama kilitleyin.
nereye giderseniz gidin lan.
bi de dünyanın en rahatsız edici olaylarını seçme kurulu dünyanın en rahatsız edici olaylarını seçmeye kalksa havuzda bone takma zorunluluğu ilk beşe rahat girer.

2 yorum:

  1. bide bikiniyle gidersin hamama ve oteyzeler "aagızım çıkarallaasen nolcak gadıngadınayız" derler ya.of of aman aman

    YanıtlaSil
  2. yiğit özgür'den "götmemegötgötmemegöt" isimli karikatürü (karikatürün ismi bu değil bu arada, karikatürün bir ismi olur mu onu da bilmiyorum) tüm ultrasarkık memeli teyzelere armağan ediyorum.

    YanıtlaSil