11 Ağustos 2009 Salı

o değil de, karnım aç.

bayağıdır yeni kişileri izlemeye almıyordum.
az önce bir-iki kişiyi izlemeye aldım.
böyle; kısa, öz, efendime söyliyim samimi. bunlar güzel şeyler.
ben seviyorum.
iyi de bundan size ne.
o değil de, bu lafın b*ku çıktı.
di mi lan?

adamın sözcük öbeği haznesinin (tabiki sözcük öbeği haznesi diye birşey var.) içindeki tüm sözcük öbeklerini aldık, el birliğiyle kirlettik.
hissettim ben bunu.
bişey de diyemiyo yazık. ne desin?" kullanma kelimelerimi" mi desin?
DESENELAN!

8 yorum:

  1. mim yollamıştım ben ._.

    YanıtlaSil
  2. ha evet.
    tamam.
    ehe.
    tamamdır:D

    YanıtlaSil
  3. Hiç kaale almıyorsunuz beni ayol :p
    Olmazki böyle :p

    YanıtlaSil
  4. eki eki. sağol. (hemen alınırım üstüme)

    YanıtlaSil
  5. ehehjskldş
    doğru alınmak.
    evet.

    YanıtlaSil
  6. yakında bütün blog alemi iyi de bundan bana ne diyip aga diye hitap edecek. sonra da adam aga! diyecek.

    YanıtlaSil
  7. ben de bu "lan" ı smiley lerini çaldım. kirlettim, artık e5 teler.

    YanıtlaSil
  8. ben farkettimdi bu durumu
    adamın dilini dejenere edicez
    jargon seni

    YanıtlaSil