12 Ağustos 2009 Çarşamba

idealistmişim ben tamam mı?


az önce little miss sunshine izledim.
son zamanlarda izlediğim en güzel filmdi. hatta bu yaz izlediklerimin hepsine bedeldi lan. bi de dün bununla yodel hakkında konuştuk, filmin bi yerinde de bir kız yodel söyledi. yodel söylemek. sonra durdum düşündüm, bu çekim yasası var ya, çok acayip bişey lan.guguldan baktım, yodel tarzında söylemekmiş doğrusu. yodel tarzında söylemek, tamam mı?

bi de meral'le düşündük ki, biz de bilirdik lan sikindirik okul yazıp gitmesini. allallah yea.
bazen çok sinir bozucu olabiliyorum bence ben.
hadi o zaman, hep birlikte, "bu ne la?".

2 yorum:

  1. nedense çok içten katılasım geldi sana bu konuda.

    o çocuğun ilk kelimesini bilmiştim ben. tee en başta. hıhı.

    YanıtlaSil
  2. sunshine cleaning. bunu da izle. yapımcı ve senaristi aynı filmle. ve bence bu da çok güzel. ayrıca kafan rahat olsun "bebişim" ilk girmekten çok ilk girememek bir ilktir.

    YanıtlaSil