26 Ağustos 2009 Çarşamba

soysuz senii.


merhabalar.
bi dakkaaaa! 2 hafta demiştik. lütfen.
şey.
geçen akşam reyyan'la inglorious bastards'a gittik. O NEYDİ LAN ÖYLE!
her tarantino filminde olduğu gibi yine ağız, burun, kol, bacak, kafa dağıldı.
gidin izleyin gençler. işiniz ne? ha?
"tarantino! sen nasıl bir hayvansın?" demekten kendimi alamadım.
demek ki neymiş? sinemaya gitçekmişsiniz.

sonra eve gece 1'de dönmemden ve babamın harçlığımı düşürme kararı almasından bahsedip de neden gerileyim ki yani?
9buçukta başladı 12buçukta bitti. nababiliriz. tarantino'nun suçu. pis herif. yerim ki ama. aferin. güzel olmuş.

3 yorum:

  1. bende gidicem bu hafta sonu... film pek umrumda değil aslında ahahahah ;)

    YanıtlaSil
  2. sonunda şok olmuştum ben, noluyo lan bunlar ölmüyordu demiştim. :)

    YanıtlaSil
  3. rüyamda hitleri gördüm bu manyak yüzünden!

    YanıtlaSil