13 Ağustos 2009 Perşembe

her eve lazım.

dün akşam üzeri her eve lazım uğur abiyle buluştuk. uğur abi ablamın eski sevgilisidir. hayır, tabii ki yaprak dökümü'nde yaşananları hoş karşılamıyorum. yemek yedik, uğur abi kendi başarı öykülerinden bahsetti. lisede matematik hocasının ona tokat attığını anlattı, sonra hikayenin başında bunu daha önce dinlediğimi hatırladım, ama ilk defa dinliyormuş gibi yaptım. çünkü biri ben bişey anlatırken bana "anlatmıştın" dediğinde çok kötü oluyorum lan. çok üzücü bişey bence. neyse. bölmedim işte. hikayenin son derece komik olması ve beş kere de dinlesem aynı tepkileri verebileceğimden ötürü, durumu hissettirmedim. naber uğur? ehe.
sonra mal mal yürüdük kızılayda.
uğur abi yuvarlak gözlükler henüz hiçbiyerde yokken, geçen sene, sena ve bana yuvarlak gözlük bulup getiren de bir insandır.sonra gaza gelip bitane daha almıştı. tabi baldızın baldan tatlı olduğu dönemlerdi onlar. hey gidi hey.

bi de dün ben şunu gördüm. aptal aptal sırıttım akşam. bunlar güzel şeyler. öyle.

1 yorum:

  1. dimi yea, ben bileydim bunların moda olcağnı geçen sene kışın tüm antikacıları dolaşmışımdır nerdeyse john lennon gözlüğü diye sonunda bi yerde sadece çerçevesi 100 ytlye buldu arkadaşım. ama gel gör şimdi her yerde 10 tlye çakmaları satılıyor.

    YanıtlaSil