20 Ağustos 2009 Perşembe

ben var ya;


ülkücü olsaydım gök tanrı'ya inanırdım.

5 yorum:

  1. blogunu dün fark ettim. sonra neden bilmiyorum ama, "acaba ülkücü mü ki ya?" diye düşündüm. çok tuhaf. nedeni de yok ama yani düşündüm. bugünse bunu yazman daha tuhaf. cidden.

    YanıtlaSil
  2. çekim yasası her taraftan çekiştiriyor demek ki.
    o değil de;
    hakkaten niye öyle düşündün ya.ahhahahehe. iyymiş.

    YanıtlaSil
  3. cCc

    türk ün türk ten başka dostu yoktur.

    :::::::::::::::YEMİNİMİZ:::::::::::::::::
    ALLAH'A, KUR'ANA, BAYRAĞA, VATANA VE SİLAHA
    YEMİN OLSUN
    ŞEHİTLERİM, GAZİLERİM EMİN OLSUN
    ÜLKÜCÜ TÜRK GENÇLİĞİ OLARAK
    KOMÜNİZME, FAŞİZME, KAPİTALİZME VE HER TÜRLÜ
    EMPERYALİZME KARŞI
    MÜCADELEMİZ DEVAM EDECEKTİR
    KAVGAMIZ


    çok eğlenceli bu ülkücü işleri aslında. :)

    YanıtlaSil
  4. niye öyle düşündüğümü inan bilmiyorum. neyse ki değilmişsin. (:

    ayrıca supertramp*,
    ne öyle 'eğlenceli' filan. ayıp. çarpılırsın.
    olaya bak şimdi:

    . C
    C . = CCC = C³
    . C

    bak, gördün mü? yine üç hilal çıkıyor. iki tane de küb işaretinde gizli. ya. bak. tanrının matematikle gözümüze gözümüze soktuğu bu yüceliği görmezden gelemezsin.

    YanıtlaSil
  5. bu benim dinim TAMAM MI melih.
    bize ciddi konular bile eğlenceli gelir.
    bizim hilallerimizle dalga geçme.
    çarpılırsın. (F)

    hahaha. bizim okulda bunlardan çok vardı. yazık. öyle.

    YanıtlaSil